26 d’abr. 2014

Diuen que a Europa hi ha eleccions



I jo, que ja estic tan cansat d'Europa, m'estimaria més que el brau l'hagués enforquillada més que no pas només raptada. Tan cansat de paraules i debats i comissions que debatran en quins termes i amb quines paraules seria possible un debat. La qüestió més important és la banca europea? De debò? I aquests candidats cerul·lis... els partits hi presenten figures del Museu de la Cera? Jo volia votar pel Durruti, però una veu en somnis m'ha dit que al Durruti l'han matat uns nacionalistes de no sé quina nació, de no sé quin bàndol. Que estranya que és la democràcia...! Als pobres que anem a treballar cada dia per millorar alguna cosa ens fan creure que tenim dret a escollir els aristòcrates que breguen per empitjorar-nos la vida. El dia de les eleccions europees me'l passaré pessigant-me la cuixa per saber si estic somiant o no. No crec que arribi a les urnes.

_________________
Nota marginal: En principi aniré a votar per Izquierda Unida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada